Jump to content
IGNORED

Eliasson Signs!


ChilternRed

Recommended Posts

Just now, bristolcitysweden said:

När det är dags att flytta så är det viktigt att min fotboll passar i den nya klubben och att de tror på mig. Det måste finnas en tydlig plan

"When I move on it's important that my football fits the new club and that they show confidence in me. There must be a clear  track"

Off to West Ham then... :whistle:

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, bristolcitysweden said:

När det är dags att flytta så är det viktigt att min fotboll passar i den nya klubben och att de tror på mig. Det måste finnas en tydlig plan

"When I move on it's important that my football fits the new club and that they show confidence in me. There must be a clear track"

Where is this from? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, bristolcitysweden said:

Eliasson was spotted two hours ago out shopping in Norrköping with his relacement Jakobsen

so what are you saying this is a bullshit rumour ? strange thing to be doing if he's flying to Bristol later

Link to comment
Share on other sites

– Jag skulle nog säga att det handlar om kontinuitet i mitt spel. Jag har fått väldigt mycket speltid och har en hel del matcher i mig. Det är nog nyckeln och jag märker att det smittat av sig på självförtroendet. Tränarna och spelartruppen tror på mig. Jag har en spelstil som är lite riskabel, det hänger mycket på att skapa chanser och en-mot-en-spelet. Det är viktigt att känna att man kan misslyckas, att det inte gör något om man tappar bollen. Man måste få misslyckas för att kunna lyckas i nästa sekvens. Det känner jag verkligen att jag får göra i Norrköping, berättar Eliasson

Link to comment
Share on other sites

Just now, bristolcitysweden said:

– Jag skulle nog säga att det handlar om kontinuitet i mitt spel. Jag har fått väldigt mycket speltid och har en hel del matcher i mig. Det är nog nyckeln och jag märker att det smittat av sig på självförtroendet. Tränarna och spelartruppen tror på mig. Jag har en spelstil som är lite riskabel, det hänger mycket på att skapa chanser och en-mot-en-spelet. Det är viktigt att känna att man kan misslyckas, att det inte gör något om man tappar bollen. Man måste få misslyckas för att kunna lyckas i nästa sekvens. Det känner jag verkligen att jag får göra i Norrköping, berättar Eliasson

THIS

Link to comment
Share on other sites


I would probably say that it is about continuity in my game. I have had a lot of playing time and have a lot of matches in me. It's probably the key and I notice that it's infectious to self-confidence. The coaches and the team team believe in me. I have a game style that is a little risky, it depends a lot on creating chances and one-on-one game. It's important to feel that you can fail, that it does not matter if you lose the ball. One must fail to succeed in the next sequence. I really feel that I have to do in Norrköping, says Eliasson
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...